piątek, 3 czerwca 2016

10 FAKTÓW O MNIE I POWITANIE

Hej ♥ Z tej strony Monika. Jest to nasz nowy blog, który (jak wiecie) założyłyśmy razem z Nikolą.  Z mojej strony możecie spodziewać się postów o tematyce codziennej, pojawią się również DIY oraz posty z gotowaniem. Początki zawsze są trudne także mam nadzieję, że zostaniecie z nami na dłużej. 
Na dzisiaj przygotowałam dla was 10 faktów o mnie.
1. Mam na imię Monika (to już chyba wiecie).
2. Rolki są moją największą pasją ♥
3. Zawsze marzyłam o założeniu kanału na YT, jednak nie mam na tyle odwagi.
4. Gustuję raczej w cięższych brzmieniach (Nirvana, Guns 'n' Roses).
5. Amatorsko uczę się języka francuskiego.
6. Moi ulubieni youtuberzy to: Julia Kobus, Ssarusska i Ola Szejnoga.
7. Marzę o wyjeździe do USA i Paryża.
8. Ikea jest moim ulubionym sklepem (byłam tam raz, ale już ją kocham...haha).
9. Uwielbiam świeczki.
10. Zastanawiam się nad przejściem na wegetarianizm, ponieważ ostatnio się tym bardzo interesuję. 


To na tyle na dzisiaj. Mam nadzieję, że wam się spodobało. Proszę o komentarze i obserwacje, ponieważ jak mówiłam początki zawsze są bardzo trudne.


XOXO, Monika ♥


Ps. Wiem, że wyczekujecie zdjęć, ale pojawią się one dopiero wtedy, gdy okażecie większe zainteresowanie blogiem ☻

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz